havvagulaktas 5 sene önce 31 haftalık doğum yaptım ciğerleri iyi gelişmediği için uzun kaldı oğlum 38 gün küvezde kaldı 1695 gr doğmuştu eve çıktığımızda 2.5 kilo civarıydı sanırım tabi ilk bir kaç ay hijyenliğine dikkat ettim eve biri gelse de benim odama kimse gelmedi oğlumla ben hep odamdaydık kimse yanaşmadı evimiz bahçeli olduğu için bahçedeki balkonda ağırladı ailem eve sokmadım hiç ki çok kimse de gelmedi zaten kıyafetlerini ilk bir kaç ay hep ütüleyerek giydirdim odayı havalandırırdım ilk bir iki sefer mama verdim oda bilmediğimden kaynaklı sütüm yetmiyor sanıyordum meğer yetiyormuş mamayı bırakıp sütle devam ettim sonrası da hijyenliği azalttım biraz yani kıyafetlerini ütülemedim biraz daha rahat davrandım çünkü bu sefer hijyene alışırsa en ufak bişeyden hastalık kapacaktı şükür çabuk toparlıyor prematüre doğanlar sağlıkla kavuşun inşallah 🌸