Iyikilerim Ysmnkrcy canım Bende 14 te gittim devlette küçük dedi bir ay sonra gel dedi ama ben bugün ozele gittim su an 15+3 gunlugum erkek dedi bende gördüm net bir şekilde
Ysmnkrcy Iyikilerim bende bian önce girmek istiyorm çok merak ediyorm ya sizinki de sağlıcakla gelsin insallah
annevebebek Sh123 12+6 haftada %80 kiz dedi doktorum 😊 Yine de alışveriş yapma %100 diyemiyorum dedi. Eğer gerçekten doktorun dediği gibi kızsa tahmininiz tuttu 😍