Aylin2019 14+5 Hamileyim artik güner gecmiyo okadar cok istoyorum ki örenmeyi ne olacak diye size sorum su siz hisetiniz mi yada rüya gordunuzmu ki dogru ciksin
Sezenkarademir Aylin2019 16 ya kadar sabret canım. Cinsiyet öğrenileceği zaman öyle oluyor ama yapacak bir şey yok. Hurafelere de inanma. Ben de Çin takvimine sonra bu hamile kaldığın ay zırvalığını yaptım. Hepsi kız çıktı ama Allah nasip ederse oğlum olacak 😊
Filizismail Sh123 canım ben cinsiyeti biliyorum ama bana da bakar mısınız 19 yaşında hamile kaldım 25 Ekim de son adet tarihim
Meliiisss Sh123 bu çin rus japon takvimi var ordan mı bakıyorsunuz 😊 sizce doğruşuk payı nedir 😀 bende baktım kız diyor hepsi ama kendimi kaptırmak istemiyorum
Deletedmom133 Meliiisss ne eltimde ne bende doğru çıkmadı batıl yani bana erkek çıktı 3 sefer ama kızım olacak eltimde aynı şeklide ben inanmıyorum 😂
Min_nak Ysmnkrcy . bende 13. Haftadayım devlete gidiyorum ama çok erken dedi bana doktorum.. burda 13. Hatta 12. Haftada bile öğrenenler oluyo onlar genelde özele gidiyorlar.sizde devlete mi gidiyorsunuz.. ondan mı öğrenemediniz.
Ysmnkrcy Min_nak evet 14 de gittim çok ufak dedi 1 ay sonra gel dedi ama ben özele gidip öğrenmeyi düşünüyorm:)
Min_nak Ysmnkrcy aynen bende onun için sordum.. benimde niyetim hafta içi özele gidip öğrenmek.. çok merak ediyorum artık.. bakayım özel olupta söylemiyor mu acaba diye merak ettim...
Iyikilerim Ysmnkrcy canım Bende 14 te gittim devlette küçük dedi bir ay sonra gel dedi ama ben bugün ozele gittim su an 15+3 gunlugum erkek dedi bende gördüm net bir şekilde
annevebebek Sh123 12+6 haftada %80 kiz dedi doktorum 😊 Yine de alışveriş yapma %100 diyemiyorum dedi. Eğer gerçekten doktorun dediği gibi kızsa tahmininiz tuttu 😍