Ayy anneler inanılmaz heyacanlıyım kalbim yerinden çıkacak hiç bir yere sığamıyorum bir saat sonra doktor randevum var ve inşallah cinsiyet belli olacak bir oğlum var bunuda hayırlı sağlıklı bir kız çocuğu olmasını istiyorum ama etrafımda ve buradaki tahminler hep %50 o yüzden aşırı merak ediyorum erkek olursa üzülmem tabiki ama bir burukluk olur gibi çok stresliyim nolur beni sakinleştirin