User234566 Artık sabırsızlanıyoruz ve hiç bir belirtim yok normal doğum bekliyoruz inşallah öyle olur hiç belirti yaşamadan doğumu birden başlayan var mı acaba bir de kızlar erken gelir diyorlardı🤐🤐
Aleyna_66 User234566 aynıyız benimde oğlum olacak kaç gündür uygulamaya bakıyorum herkesin doğurduğunu düşünmeye başlamıştım. Bende beklemedeyim hafif ağrılarım var ama geçici oluyor onun dışında hiç bir belirti yok
sonbahar_2322 User234566 40 haftalık olduk ne gelen var ne giden var🙏🏻 hiç bir şey yok daha bu ay da çıkarız heralde Kızım gelmek istemiyor galiba 🤭
87tugba momica 39+3 bizde 28 Eylül doğumun beklenen tarihi sizinde öylemi genelde ağrılarım var ara ara ama beklrnen ağrı degil
Mucizemyoldaaa_ Aleyna_66 benimde öyle 39 olduk haftaya perşembe suni sancıyla yatışımı yapma kararı verdi bugün
sesindegokyuzu 39+2 deyim ben de bu akşam doğumu aktifleştirme egzersizlerine başlıcam inşallah size de atayım ilgilenenler olursa belki işe yarar yorumlar beni çok motive etti uygulamaları yapıp birkaç gün içinde doğumları başlamış
Aleyna_66 User234566 doktorunuz farklı bişey söyledi mi benimki suyunu sancını bekle onun dışında nst de sancı çıkmadığı için bekleyeceğiz demişti
User234566 Aleyna_66 En son 39da gittiğimde nst de sancı çıkmadı doktorum bir şey söylemedi yarın sabah kontrolüm var artık bir şey söyler
Fenci_9 Ben de 39+6 yım hala bir şey yok. Erkek 41 i de bekler diyolar ama nen dayanamıyorum devlet takipliyim ultrasonla nst ile bakıyo yolluyor beklicez diyo sadece açılma vs var mı bilmiyorum
Fenci_9 Aleyna_66 bana doktorum 41 e kadar bekleyeceğini söyledi sana da öyle dediler mi ve hiç vajinal muayene olmadım açıklık falan bakmıyolar