anneoluyorummm103 dilek190 bende başlarda zombi gibiydim ya gerçi hala öyleyim maalesef bazıları çok uyurken bazılarıda uyuyamıyor işte 🤷🏻♀️
Ipek321 dilek190 Merhaba 28+6 haftalığım 3. Hamileliğim bende de bu sorun var ve sizin gibi erkenden başladı artık piskolojim bozuldu ağlıyorum her gece bir insan bu kadar uykusuz olup nasil uyuyamaz diye ben soruyorum artık kendi kendime duyanlar inanmıyor bunca saat nasil uykusuz kalıyorsun diye 30 küsür saat uykusuz kaldığım gunler var 2 küçük çocuğum olduğu için gün içinde de uyuyamıyorum mahvoldum diğer Hamileliklerimde bu kadar olmazdı bu bambaska. Sabah 6 7 bazsn 8 de uyuyorum çocuklarım 10 da kalıyor bende kalkıyorum ve ertesi güne kadar uykusuz kalıyorum. İnanın aşırı fazla artık bittim. Ne yapsam ne etsem olmuyor. Her yolu deniyorum oda oda geziyorum balkona çıkıyorum yerde bile yatmayı denedim uyku olsun de neresi olursa olsun diyorum ama yok. 🥺😔 tek tesellim bebeğim iyi ve iyi olsun yeter 🥺
Papatya-18 dilek190 aynı canim bende öyleyim 11 hafta 1 günlük hamileyim uyuyamıyorum geceleri hiç bu saatler oluyor
dilek190 mommyyysd yok uykum yok sabahta kalkmakta zorluk yaşıyorum oğlum var mecbur aygın baygın kalkiyorum
dilek190 Ipek321 ayni dalamiyorum zaten sonlarda uyuyamıycaz ne yapsam ne etsem uyuyamiyorum kafamda böyle sorular bildigin kendi kendime konusuyorum felan piskolojim kalmadi ben bi ruhsal olarak çökmeden bi doğuraydım sizin cinsiyetiniz nedir ?
Ipek321 dilek190 Bende piskolojik destek almayı bile düşündüm ilac verseler bebeğe zararı ol.asa alcam çok zor bir durum 😔 biri anlatsa yaşamasaydım inanmazdım derdim yok ya bunca saat uykusuz kalınmaz diye ama kalınıyormuş her yolu deniyorum herseyi ama yok olmuyor. Ben sona yaklaştım hala düzelmedi düzelir diye bekliyorum hala bir umut bebehim doğmadan az da olsa uyusam keske diyorum bebek doğunca zaten uyku olmayacak e iki Küçük çocuğum daha var düşünmekten deliricem. Cinayetin erkek sizin bebişin cinsiyeti ne 🙏🏼🌸
ifott Ipek321 bende de yeni başladı bu durum 19 haftalığım, çok rahatsızım çarpıntı oluyor grceleri ama sadece o da değil nefesim kesiliypr kalkıyorum yerimden, doktorlar bir şey dedi mi size neden oluyomuş bu:(
Ipek321 dilek190 gerci 11 hafta erken iste kafa kalmadı ki 🤦♀️ inşallah gerçekten çok ihtiyacım var her gün 2 3 saatle ayakta kalmaya çalışıyorum 🥹