erguvan123 Merhabalar ben 6 haftalık gebeyim 2. Hamileliğim ilkinde dr hiç vitamin vermemişti ama şimdi çok yoruluyorum dr sorucam isticem. Acaba siz kullanıyomusunz takviye vitamin vs fln
Aslbzdgn erguvan123 oceon mumy kesinlikle araştırmanızı doktorunuza eczaneye sormanızı istiyorum bana çok iyi geldi ama tabi her bünye farklı araştırın sorun
mehmetsaki erguvan123 her gebelikte genel olarak d vitamini ve kan ilacı veriyorlardı kimisine ayrıyeten magnezyum ya da omega 3 takviyesi de yapılabiliyor
Bilge19 erguvan123 hamileliğimin en başında Demir eksikliğinden endofer,magnezyum olarak Magnimore plus ,kalsiyum ,magnezyum,vitamin d ve çinko olarak OsteoZinc kullanıyorum.Multivitamin olarak da Elenatal 2 kullanıyorum.
Nur_cbn erguvan123 d vitamini gyno ferro sanol demir ilacı ve ocean mumy kullanıyorum başta folik asitle başladık 11.haftadan sonra bu vitaminlere geçtik
Busrabbygt İlk hamileliğimde direkt başlamıştım regenesis max kullandım doğumdan sonra da elenetalle devam etmiştim. Şimdi 2. Gebeliğim Hamile olduğumu öğrendiğimde elenetal 2 ile başladım, d vitamini, demir ve geceleri magnezyum kullanıyorum
Zeyzeyzey Busrabbygt elenetal ı eczacı bana önermedi kapsulu domuz jelatini içerebilirmiş isterseniz bir arastırın sizde
suleferhat Kizlar bişey sorucam kalsiyum ilacı çok büyük olduğu ixin yutamadigimdan kirark içtim ama sonra internetten baktım tavsiye etmiyorlar bı sorun olur mu
Busrabbygt Zeyzeyzey internette araştırdığımda öyle bir şeye rastlamadım doktorum önermişti zaten 1 ay var doğumuma. Teşekkürler yinede
ikincibahar_08 Hamilelikten 3 ay önce rutin kan baktırıp demir ve d vitamini kullandım. Depolarım dolsun diye. Bebek düşünmeye başlayınca solgar folik asit içmeye basladim hamileliğim boyunca 3 ay devam ettim. 3 ay dolunca doktor demir ve d vitamini başlayalım ocean mummy multivitaminini ve ocean d3k2’sini kullanıyorum
Seda_nur4760 mehmetsaki kan ilacına ne zaman başladınız 2. Hamileliğim 9 haftalıkken gitmiştim doktor daha erkem 3. Agında başlarız dedi
mehmetsaki Seda_nur4760 kan değerleriniz normalse dediği gibi oluyor herhalde ama vitamini şimdiden kullanmak gerekiyor ben epilepsi hastasıyım diye miydi doktor hamileliğimi öğrendiğimiz gibi decavite vitamin ilacını vermişti ama normalde folik asit kullanıyordu durumunuz varsa anne bebek fotoğraflı olan ücretli folik asit daha iyi üstünde bi kaç vitamin daha yazıyordu sanki
susaMom_ Bilge19 demir eksikliğiniz mevcut mu gynoferon verildi bana ama yetersiz kalıyor 2. Gebeliğim depolarım boş muhtemelen
Bilge19 susaMom_ evet ama kadınlar için normal olduğunu söyledi doktorum 10,50 değerim en az 12 olması gerekiyor.bende sizin kullandığınızdan içiyorum.Başka bir doktor Demir serumu önermişti almadım.yan etkileri olduğu için
Seda_nur4760 mehmetsaki evet kan değerleri normal çıkmıştı bana da o dediğiniz ilaçdan yazmıştı ücretliydi valla almadım ne yalan söyleyim bi alsam bi alamam ilk hamilelikte kullandığım foşik asitten yazdırdım sağlık ocağına onu kullanıyorum 11+1 im şuan 3. Ay olsunda giderim yine bakacağım
esahus 7 haftalık gebeyim demir depom boş olduğu için doktor gynoferon ilacını verdi bu ilaca erken başlayan var mı ya da bu haftalarda demir ilacına başlayan var mı
ozgeebudakk esahus kesinlikle kullanmayın zararlı olduğu için değil mideye çok dokunuyor ve çok yavaş yükseltiyor solgarın demir hapını kullanın mideyi hiç yormuyor ve benim demirimi 2 ayda 20 den 100 e çıkardı
Mamoste12 erguvan123 demir , magnezyum, d vitamini , folik asit , kan sulandırıcı , bunları uygun haftalarda kullandım bazılarına devam ediyorum şu an