esmaa535353 berna17 ben Bülent beye gidiyordum bayada tecrübeli bı doktor çok sakince yaklasiyo sezeryandada iyi demişlerdi tavsiye ederim
Gul_c_koyak aysenur220 yaaa gercektenmi bu duruma çok üzüldüm.. benimde son 3 ayım kalmıştı bu ayda daha gitmeme coktu..
aysenur220 Gul_c_koyak malesef istersen ultrasona randevu al dedi ultrasona göründüm halime hanım sadece sonuca baktı tekrar muayne olmadı o yüzden farklı bı doktora aldım bakalım Perşembe gidicem