Ben özel takipliyim ama devlete geçmeyi düşünüyorum doğum fiyatları inanılmaz yüksek aslında doğumu da takipli olduğum yerde yapacaktım ama hem doktorum benim zamanımda burda olmayacakmış izne ayrılıyormuş gemde biraz borca girdik bende Şuan çalışmıyorum maddi olarak zorlanmayalım diye düşünüyorum. Bende devletten doktor araştırıyorum