esractn esracım ben yurt dışında yaşıyorum Ankara da öğrendim gebe olduğumu tatilde orada dr a gitti keseyi gördüm karışıktı dr sağlıklı dedi kalp atışları tuhaftı acaba karışıyor mu dedi kendi kendine konuştu başka bir hemşire ikiz gibi dedi dr öyle deyince tedirgin oldum sorun mu var dedim hayır herşey yolunda yeni olduğu için vs dedi burada da dr lar kalp atışı gösteriyor dinletmiyor minik olduğu içinde birşey anlayamadım çok bilgi de vermiyorlar açıkcası