eflinneva_ benim de aynı şekilde oldu 41 dolmuştu ilk beneğimde yürüyerek gittim hastaneye suni verdiler açılmam oldu ve normal doğurdum çok şükür sezeryan zaten her halükarda yapılıyor. Bence sizin kararlılığınız önemli ben normal doğurucam dedim sezeryan istemedim hiç doktor da o şekilde yöneldi eğer ben sezeryan istiyorum deseydim uğraşmazdı doktorların kolayına geliyor bence denenebilir ilk gebeliğiniz sonrasında çok rahat edersiniz ama benim acı eşiğim düşük çekemem derseniz direk sezeryana gidin sağlıkla gelsin haber verin bize de bir de Meryem ana otu çok işe yarıyormuş mutlaka alın