Kızlar aklıma takılan bir şey var. Özellikle tecrübe sahipleri beni lütfen aydınlatsın. Ben bugün 40+0 ım. Bugün gittim nst de sancı gözüküyor. Yaklaşık bir - bir buçuk haftadır da 2cm açılmam var. Doktorum çarşamba günü tekrar gel yine bir şey çıkmazsa cuma artık son 41den sonra riske atamayız dedi. Yani her şey aynı devam ederse sezeryana alacak. Bu benim ilk gebeliğim. Beş günüm var. Şimdi sorum şu ki bana dedi ki açılman ilerlemezse sana suni sancı vermem sana işkence olur sadece dedi. Sezeryana yönelecek cuma yani. Sizce suni denenebilir mi sezeryan yanlısı mı o yüzden mi böyle dedi yoksa gerçekten beni mi düşünüyor kafam çok karıştı.. bir de beş gün içinde ekstra neler yapabilirim sizce imdat yani anlayacağınız..