Açık ve net bir kadının kendi ayakları üzerinde neden durması gerektiğinin ispatı gibi bir post olmuş. Durumunuza üzüldüm tabiki ama muhtemelen herhangi bir sevgi bağı olmayan fazla muhafazakar bir evlilik gerçekleştirmişsiniz kuvvetle muhtemel görücü usulü bile olabilir. Birinci çocuğu yapmışsınız ve hiçbir şekilde çocuklarınızı düşünmeden ikinciyide yapmışsınız. Umarım üçüncüyü düşünmezsiniz. Evliliğinizi düzeltir belki diye bir üçüncü çocuğun daha geleceğiyle oynamamanızı tavsiye ederim. Hayat seçimlerden ibarettir maalesef. Eşinizin fiziksel şiddete gelene kadarki süreçte size bir eş gibi davranmadığını farketmeyip bir de o aslında böyle biri değil diyorsunuz. O öyle biri değilde siz bunları hakeden biri misiniz? Her ne olursa olsun hane yaşantınız bile aile kavramı ile uyuşmuyor. Umarım korunursunuz.