Elifee yanliş hissetmişsiniz o zaman hiç bir mecburiyetim yok bir evlilik çok zor bir şekilde meydana gelir ciikıp gitmek gerıye bakmamak çok kolay siz galıba tek bır tartısma kavgada kspıyı vurup cılabılcek yapıdasınız benım eşim gün aşırı dayak atmıyor hanımefendi bana ilk defa vurdu ve adamda bın pısman üç yıllık evlilikte ilk defa bu durum yaşandı tartışmalar olur agzı dalasları bu her evde vardır sizin konumumuz Bana destek olmak mı yoksa benu asıp yargılamakmı aynen şiddetten çok haz alıyorum ben yemezsem dayak içim rahat etmez yıne nazikçe uyariyorum benı yargılayabılcek konumda değilsiniz sız her kadın isterse ayaklarının üstünde durmayı bılır yıkıntıların enkazların içinden cıkmayı bilir Allah düşürmesin ıkı evladım var sonuçta mecbur kalınırsa durucak kadar onursuz gurursuz bir kadın zaten degılım hissettiklerinizi fikirlerinizi kendinize saklayınız desteğiniz için de ayrı bir teşekkür ederim 😊😊