[silindi] Yarın 6+5 oluyoruz. Geçen hafta kese ve yolk kesesini gördük. Yarında Kalp atışını duymak için gideceğiz inşallah duyabilirsek nasipse🥰😍 yarın kimlerin kontrolü var kimler kaçıncı haftada?
daisymom_99 [silindi] 5+2 henüz gözükmedi ultrasonda cuma günü gideceğim inşallah kontrole gözükür mü acaba🥰
efnanhiraa [silindi] cuma benim kontrol devlete gideceğim ilk defa 7 Ekim kendi DRM özele bende aabirsizim
maviboncuukk [silindi] yarın biz de 6+5 iz bizim randevumuz çarşamba biz 4.haftada sadece keseyi gördük bir daha da gitmedik umarım bizde kalp atışını duyarız
mavipinokyo81 daisymom_99 Çarşamba günü randevum var 5+5 olacağız bizde keseyi görmek istiyoruz inşallah
[silindi] kubray9 şimdi çıktım doktordan. Bebeği gördük kalp atışını duyamadık haftaya çağırdı. Muhtemelen geç döllenme dedi haftayada kalp atışı duyulur dedi 🥹 çok şükür kese içinde bebeği gördük bugün haftayada kalp atışı inşallah 🥰
siyahoglu [silindi] bende hap olarak kullanıyorum bugün kahverengi lekeye döndü inşallah benimledir 🌸
[silindi] babygirl02 sağlıkla büyüsün miniğiniz🌸 o Haftalara sağlıkla gelmek bizede nasip olsun Amin🙏🏼