reyhan_55 naziye hanım iyi bi doktor fakat fakültedeki doktorların geneli öyle ben Ayşe Zehra Özdemir e gidiyorum fakultede benimde akciğerde kist cıkmıştı bebeğin o yüzden doktorum Ayşe hanıma yonlendirdi. Güler yüzlü bi bayan Bilgi veriyor ama cok uzun bakamıyor fazla hasta aldığı için özel muayenesi de yok diye biliyorum biz biraz fazla bekliyoruz gidince o yüzden. Geçti kist ama mecbur orda yapmam gerekiyormuş doğumu. Bide doktor mu giriyor Doğuma hiç bilemiyorum bende iki ay oldu başlayalı. Sorunuza tam olarak cevap veremedim ama kusura bakmayın.