GozdeKB Cimcime30 bugün daha öncekilere göre biraz koyuydu yarına belli olur canım baktım şimdi 14-15mm yumurtayla hamile kalan varmış
GozdeKB Cimcime30 bende sabah degerlendirdim ateş basıyor uyuyamıyorum canım ya koltuk altımdan ölçtüm 37.3 cıktı
GozdeKB Bimiyendis ya çok sevindim bende kızımda klomenle her gün birliktelikle kalmıştım sizin cinsiyet belli mi 😊
Bimiyendis GozdeKB ilk bebişm klomenle 2 yılın sonunda geldi. İlk kullamdığım ayda, Miray adında tatlı bir kızım var. Şimdide korunuyor olmama rğmen süpriz bir gebelik yaşıyorum ama cinsiyeti belli değl henüz 😊
GozdeKB Bimiyendis benimde iki tane kendiliğinden oldu fakat olumsuz şimdide bilinçli bir şekilde ilerliyorum eşimde varıkosel var o takviye kullandı ben kullandım gerisi Allah’a kalmış rabbim kucağımızı boş bırakmasın kimsenin 🥰
Bimiyendis GozdeKB amn amin en kısa sürede sağlıkla sıhhatle alın bebişinizi inşallah kucağınıza, Allah evlqtla da evlatsızlıkla da imtihan etmesin
emine717_ Bir şey sorabilir miyim ben de klomen ya da letu gibi ilaçları kullanıp yumurta takibi yaptırmak istiyorum ama bunu hastanenin hangi bölümü yapıyor kadın doğum mu infertilite mi birde bunun da tüp bebek ya da aşılama gibi şartları var mj6
Cimcime30 emine717_ kuzum bana sorulmamış ama cevap vereyım Bnde kullandım çünkü kadın doğumcu verıyor bnm 15 aydır çocuk olmadı aşılama tüp bebek şartı tok hatta 4-6 ay tutana kadar ıcıcem ben olmazsa aşılama yapacak
emine717_ Cimcime30 peki sen mi istedin yoksa doktor direk yazdı mi bend aha ince bı doktora söyledim ilgilenmedi hiç umursamadı
Cimcime30 emine717_ cnm doktor takıplıydım zaten bızde varıkısel çıktı esımde onu duzelttık Bnde polıp çıktı mıyom vardı aldı artık yapacak bısey yoktu aşılama ıstedık ondan önce ılac tedavısı dedı bunu basladık
GozdeKB Cimcime30 bende 10 da içtim 12 de yapıcam bende laboquıck 20 li aldım 5 tane vardı bende onla idare ettim