GozdeKB Kızlar adet başlangıcından bu yana 11.gün adetin 4.günü klomen kullanmaya başladım iki yumurta olgunlaşmış biri 16.5mm diğeri 11 mm sizce normal mi ilaca rağmen büyümesi kaç günde çatlar
Kelebekkkk34 GozdeKB tek yumurta büyümesi yeterli zaten canım 18 mm olsa çatlatma iğnesi yapar doktor bence büyür biraz daha
Cimcime30 GozdeKB aynen kuzum doğru bısey söylemeye çalışıyorum benımyanlıs anlama bırde şey var Letu klomenden daha Iyı büyütüyor yumurtayı dıyorlar
GozdeKB Cimcime30 hadi ya niye letu vermedi acaba ben şeyden çok korkuyorum sönerde kist olusursa diye burda öyle yazılar gördüm
GozdeKB Kelebekkkk34 inşallah büyür canım ya ilaç içtim kızımda hemen olmuştu bunda da olur inşallah hayırlısıyla keşke ikiz olsa ama diğeri küçük sanırım baya 😅
melaly Ay 6 ay kullandım ben o klomeni. Kist olmadı ama çocukta olmadı. rahim filminden sonra kalmıştım.
GozdeKB @Cimcime30 canım az önce yumurta akı gibi uzayan akıntım geldi şaşırdım acaba catlama olmus olabilir mi 😐