zeyolin kızlar hamilelik belirtilerinden biri de göbeğin soğuk olması diye bir şey duydum doğru mu doğruysa ne zaman oluyor biz daha yeni öğrendik ve gayet de soğuk değil 😂
Busranagme zeyolin sen dedıgın için elledim soguk gerçekten 36 HAFTALIK hamileyim .ellerim mi cok sıcak yoksa 😀
NesrinDefne zeyolin Son haftalara doğru bende göbeğim soğuk acaba neden ki diye düşünüyordum 😂 İlk zamanlar ya sıcaktı ya da soğuktu da ben hissetmemiştim dikkatimi çekti şimdi 😂
zeyolin AyseSapmaz bi kaç yerde okumuştum hatta ya göbek deliğinin üstü ve çevresi soğuk oluyormus diye 😂 belki ilerleyen zamanlarda plasenta su dolu olduğundandıe diye mantık yürütüyorum😂
Eliftotree Benim de aklıma takılıyordu bu bende 24+5 hamileyim ve göbeğim soğuk demek yanlız değilmişim 🤣🙈
deletedmom11 Kakın gidin yatın 🙈🙈🙈hamiLeLik başınıza wurdu içtinizmi kızLar soğuk sıcak oynamaya başLadıııız abooo doğurunda kurtuLun gııı gidişat fena görünüyo 😂 içerisi su doLu ondan soğuktur 😂