Kızlaaar toplanın anlatıyorumm. Ama biraz uzun olcak baştan söyliyimm.
1)Hamile kalmaya karar verdiğiniz gibi hem eşiniz hem siz sodyum, potasyum ve protein yönünden zengin beslenmelisiniz. Bunlar kuruyemiş, yeşil yapraklı sebzeler, süt, peynir, ceviz, muz gibi besinlerde daha çok oluyor(internetten bakabilirsiniz daha bir çok besin var). Diyelim önümüzdeki ay hamile kalmak istiyorsunuz bir ay önceden başlamalısınız (ben öyle yaptım). Birde bunlara ek olarak şunu yaptım; muz, bitter çikolata, süt, badem ve cevizi robottan çekip dondurma gibi yapıyordum buzlukta bekletip her gün yiyorduk.
2)Birde yine hamile kalmaya karar verdiğinizde her duşunuzda duştan çıkmadan hemen önce 1 litre suya bir kaşık tuz atıp karıştırın saçınıza değdirmeden omuzlarınızdan aşağı olacak şekilde sağdan sola doğru bu suyu en son üstünüze döküp duştan çıkın.(ben bunu haftada bir iki kez yapıyordum)
3)Hamile kalmak istediğiniz ay, son adetinizin ilk gününden itibaren sayın 14. Gün ilk korunmasız ilişkiyi yaşayın. Sonra bir gün arayla korunmasız ilişkiye devam edin. Ben hamile kalmak istediğim ay sadece 4 kez, bir gün ara vererek korunmasız ilişki yaşadım .
4)En önemlisi ilişkiden bir, bir buçuk saat önce kahvesi bol neskafe içiceksiniz hem eşiniz hem siz ve bunun yanında muzlu, cevizli tarifi yiyeceksiniz ikinizde.(biz öyle yaptık)
Bu yöntemleri tv kanallarına çıkan çok bilindik bir psikoloğun yurt dışındaki doktor arkadaşı keşfetmiş tabii ki kesin erkek olacak diyemeyiz onu Allah bilir ama bende işe yaradığı için buraya da yazmak istedim. Ayrıca bu psikolog da denemiş ve onun da oğlu var. Benim de iki yıl arayla iki bebeğimin de cinsiyeti erkek oldu.
Neden erkek bebek hevesim olduğunu da söyliyim. Benden 16 yaş küçük kız kardeşim var, onun her şeyiyle ben ilgilenmiştim yaşım büyük olduğu için bir nevi annesi gibiydim o yüzden bir de erkek bebek büyütsem diye hevesim vardı bu yüzden ilk hamileliğimde bu yöntemleri denedim cinsiyeti erkekti ama bebeğimi kucağıma almak nasip olmamıştı. İkinci hamileliğimde Allah’ım sağlıklı hayırlı evlat ver bana bu defa kucağıma almayı nasip et, birde yarım kalan hevesimi sen tamamlat Rabbim diye çok dua ettim Rabbim bana yine erkek bebek nasip etti. Yazımı okuyanlardan bebeğimi sağlıkla kucağıma almam için dua ederseniz çok sevinirim ben de her hamileye aynı duayı ediyorum, birde Allahım hiçbirimizin kucağını boş bırakmasın inşallah 😊
Bunlar tamamen hurafe olabilir dediğim gibi hem bir yandan işin esprisi derler ya cinsiyet konusu tam olarak öyle ama ben de işe yaradığı için yazmak istedim. Tabii ki her şeyden önce Allah hepimize ailesine, vatanına, milletine faydalı hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin 🙏🏻 Kız bebek için de yöntemler varsa onları da yazın herkes faydalansın 😊