Thirtyynovember sancı kısmı ağrılı biraz ama 20 dk lık doğum anında ıkınmaya çalışırken ağrıyı farkedemiyor insan. Bence bebeğin büyük olması doğumun ağrısını tek başına arttırmıyor. Benim bebeğimin kafası bir iki hafta öndeydi o yüzden biraz zorlayıcı oldu. Ama bunları düşünmeyin şimdiden. herkesi doğumu aynı olmuyor ağrısıda sızısı da farklı.