Merhaba, 37+3te nişanım gelmişti. Yarın 39 olucam hala ne sancı var ne ağrı. Yarın kontrolüm var tekrar doktora sizce suni sancıyla başlatalim der mi? Yoksa bekleyelim mi der? Vajinal doğum planladık hep ama geçen hafta bile 3.5 kiloydu bebek 4 kiloyu geçerse o zaman düşünürüz sezaryen dedi doktor. Aranız da var mı hiç sancı falan olmadan direkt suni sancı verilen? Ve sonucu ne oluyor ne kadar süre veriyorlar merak ediyorum.