Melisssss1994 Anneyimmmmm Bende yiyorum canım. Çiğköfte hamburger pizza tarzı. Bazen asitli şeyler de içiyorum. Ama aşırı abartmamaya çalışıyorum. Ama canım istedikçe de kaçamıyorum yani. Çok şükür sıkıntı yok.
Anneyimmmmm Melisssss1994 sevindim canım sıkıntı olmamasına abartmayınca sorun olmuyor herhalde sağ sağlim alırız inşallah kucaklarımıza 😊
mirayspala Anneyimmmmm Canım fazla sakınılan göze çöp batarmış tabiki yiceksin. Hamilesin sonuçta hasta değil ama fazla kaçırmamaya dikkat et 😗
Esen Anneyimmmmm doğuranakadar ağzıma sürmedim paketli gıda da yemedim diyebilirim şimdi de emzirdigim için dikkat etmeye çalışıyorum
Anneyimmmmm Aylinannesi abur cubur ne mesela canım bende aşırı çikolata yiyorum bende tedirginim ama çekirdeği tam tersi faydalı diye duymuştum ben
Anneyimmmmm FtmaOngn tamam canım o zaman peynirli falan yerim zaten 1 kere yedim oda çok canım çektiğinden
FtmaOngn Anneyimmmmm yok dediğim gibi peynirli domatesli istediğin zaman yigebilrsin kilo sıkıntın yoksa 😁
Anneyimmmmm Eda0509 abur cuburda en çok çikolata yiyorum ben Bi zararı varmıdır sence hergün mutlaka yiyorum çikolata dayanamıyorum çünkü 😣
Eda0509 Anneyimmmmm bende yiyorum ama hergün değil kuzum. 1 gün yiyorum 1 gün yemiyorum o şekilde yapıyorum. Sende öyle yap istersen
merved Anneyimmmmm çok şükür hiçbi sıkıntımız yok sucuk salam yiceksende iyice pişirmen lazım. Mesela yumartanın tam haşlanması lazım felan
Anneyimmmmm DlstM eve zaten almıyorum da dışarıya güvenemiyoruz işte sen evde mi yiyorsun dışarıda mı evde kendin iyice pişiriyorsan sıkıntı olmaz herhalde 😊
Aylinannesi Anneyimmmmm ama tuzlu paket çekirdek doğal değil🙄marketlerdeki kek gofret bisküvi çikolata filan hergün hemde🙈😱 azaltmalıyım biliyorumda 🤷🏻♀️