Anneyimmmmm Hamileliğiniz da zararlı olan şeylerden uzak durabiliyormusunuz kızlar. Bana doktor mesela salam sucuk kola vs yeme içme dedi. Bende kolayı aşırı seven biriyim ve çok canım çektiğinde yarım bardak içiyorum ama ayda 2 yada 3 kez falan. Bide hamburger ve pizza yedim geçen gün dayanamayıp sizce arada yemenin zararı var mıdır sizler yiyormusunuz?
Mirom Anneyimmmmm ben yiyorum arada canım sonuçta can çekiyor doktoruma sordum canin çekiyorsa ye dedi
Mrvaydn18 Anneyimmmmm genel olarak dikkat etmeye çalıştım ama hamburger pizza bir kez salam birkaç kez de sucuk yedim. Hele hamburger yani o kadar çok canım isterdi ki ilk zamanlar anlatamam 😂 bazen zincir kırılıyor valla
Deletedmom277 Anneyimmmmm Salam sosis sucuk gibi gıdalar çiğ ve tam pişmemiş gıdalar yememen lazım kolayı abartmadan içebilirsin
DlstM Yani dr un lafının üstüne bişi demkstemm ancak iki üçayda bir bir bardaktn bişi olmaz cnm sucuk vs pişirerek yiyebilirsn
Anneyimmmmm Mrvaydn18 ayy hamburger aynen benimde aşırı canım çekmişti 2 kez yedim şimdide istiyor napcam bilmiyorum Bi doğursaydık😀
Anneyimmmmm Deletedmom277 onları çok tüketmiyorum sadece 1 kez yedim oda pizzanın içinde kolayı da ayda 2 kez falan işte yarım bardak oda
Hmyr_ygt Anneyimmmmm Arada yemek biiey olmaz ama ayrıyeten bisküvi hazır kek kurabiye gibi şeylerden de uzak dur
Dlkkoge Anneyimmmmm bence çok canın çekiyorsa evde kendin yap gerçekten sağlıklı ve güzel oluyor 👍 hiç değilse içinde ne olduğunu biliyorsun
Anneyimmmmm Eda0509 yok canım abartmıyorum ayda 1 kez falan yiyorum bazen hiç yinede vicdan yapıyorum işte 😊
Anneyimmmmm DlstM çok büyük vicdan azabı çektim ama ya hele pizzayı yedikten sonra ağlayacaktım neredeyse 😂 kusmayı bile düşündüm😂😂
Eda0509 Anneyimmmmm yok kuzum ondan bisey olmaz. Ben de haftada 1 yada 2 kere içiyorum asitli tarzı içecekler. aburcubur filan
FtmaOngn Anneyimmmmm pizza yiyebilirsin ama salamlı sucuklu değil sadce peynirli domatesli olanlar var ben burda tuketiorm haftada bir falan bi sıkıntı görmedi doktor o şekilde yigebilrsin canim ama salam sucuk normaldede faydalı değil
Anneyimmmmm FtmaOngn tamam canım o zaman peynirli falan yerim zaten 1 kere yedim oda çok canım çektiğinden
DlstM Anneyimmmmm yaa 😂😂😱😱 bişi olmz ondn yani inşAllah bnde yiyorum baya hmde şüpelndm şimdi😂😂😂😂😱😒😐 amaa dr um iyice pişirerek yiyebilirsn dedi kola yasak zatn ama 1 bardak içtm bugune kdr fanta arada içiyrm 😂😂 çiğ ymk yask sosis vs cnmm
Mrvaydn18 Anneyimmmmm haha bir kez de ben ton balığı yedim bi de seviniyorum oh oh balık yedim kızıma şifa olur diye sonra instagramda gezinirken tesadüfen hamilelikte ton balığı tüketilmemesi konusunda bir uyarı yazısı gördüm ben zönk 😂😂😂
Anneyimmmmm Eda0509 abur cuburda en çok çikolata yiyorum ben Bi zararı varmıdır sence hergün mutlaka yiyorum çikolata dayanamıyorum çünkü 😣
merved Anneyimmmmm sucukta yiyorum kolada içiyorum tbi hergün değil. Sadece sakatatdan uzak durdum kokoreç ciğer midye vs.
Anneyimmmmm DlstM eve zaten almıyorum da dışarıya güvenemiyoruz işte sen evde mi yiyorsun dışarıda mı evde kendin iyice pişiriyorsan sıkıntı olmaz herhalde 😊