aprilbaby Merhaba bu aralar karşıma çıkmaya başladı 2. Yada 3. sezeryan doğumunu yapan arkadaşlar herkeste yapışıklık oldu mu yani öyle olunca daha zor oluyormuş sanırım
Premsescik aprilbaby ben 3. Sezaryen oldum 3 ay önce doktora ameliyat sırasında sormuştum olursa açıyoruz demişti bende varmıydı bilmiyorum demedi birşey
Cigulibinnaz aprilbaby 7 gün önce 2. Sezeryanımı oldum. Yapışıklık varmış ilk sezeryandan dolayı açtılar
aprilbaby Premsescik bazılarının doğumu uzun sürüyormuş ve iyileşmesi de sizde olmamış o zaman ne güzel
Premsescik aprilbaby doğumum uzun sürmedi ama bunda ayağa kalkmak kendimi toparlamam kolay olmadı öteki doğumlarım gibi
Rukiyeinci94 Cigulibinnaz Merhaba benimde 2.sezeryanıö olacak ve yapışıklık var nasıl bir süreç yaşadınız ?
Cigulibinnaz aprilbaby ya ben anestezinin ağrısından dikiş ağrısını pek anlayamadım. Ağrım var evet sadece sağ tarafımda belki bu yüzdendir
aprilbaby daisymom_99 yani ilk doğum sezeryan olduğunda bazen yapışıklık oluyormuş 2.doğum da farkediliyor biraz zor oluyormuş
Yenibirannee aprilbaby benim 3. gebeliğim. 2. doğumum da öyle birşey yaşamadım bunda da normal ilerliyor sürecim 33 haftalığım
Fuunndaaa aprilbaby benim ilk sezeryan sornası oldu hatta bağırsak yapışıklığı da oldu çok problem yaşadım doktor ameliyatla açılsa bile tekrar yapışabilir dedi o yüzden bir müdahalede bulunulmadı tekrar hamileyim artık doğumda inşallah açılır
aprilbaby kbrizm dikişlerin olduğu yerde yapışıklık oluyormuş tam bilmiyorum ama olduğunda doğumda uğraşıyorlarmış açmak için bu da daha uzun ameliyatta kalmamıza ve ağrının biraz daha fazla olmasına sebep oluyormuş