eslem2121 çok sağol canım❤️
yusracim hadi bakalm :)))
[silindi] çarşamba erteleyebildim 😵💫 o zamana beta 1000 üstü olur diye düşünüyorum
[silindi] nssılsın bacımsu nssıl gidio hamilelik doktora gittnmi
yusracim sağlıkla kucağınuza alın inşallahhh
eslem2121 İyiyimm canımm sen. Hayır gitmedim henüz cumaya randevum var
[silindi] hade bakalım saülıkla ilerlesin inşallah
eslem2121 amin aminnn inşallah