Aloska zeyyynep ay ben çok korkuyorum aşkım fitilden panik atak geçiriyorum resmen o yüzden asla yaptıramam onun yerine ilaç tedavisi görüyorum bebişin kaç aylık balım ?
zeyyynep Aloska 22 haftaya yeni girdik 🥲 fitili de ben kendim yapıyorum progestan kullanıyorum 🙏🏻 sizin?
Aloska gulson55 Pendik medipolde doğum yapmayı planlıyorum balım Sakarya’da yaşıyorum normalde ama doktorumdan çok memnunum suda doğum ve normal doğum arasında gidip geliyorummm (sezaryenden inanılmaz korkuyorum) sen balım ?
gulson55 Aloska valla ben hiç blmiyorm napıcagımı bir erdem hastanesi var aklımda netlik olmamakla normal sezeryan artk hangisi olursa yapıcak bseyim yok suan belli degl tabi nasl olcagı da en kolayı olan olsn ya🫠