zeyyynep benim hamileliğim riskli balım bazen kanamam oluyor bazen su gelmesi oluyor en son olduğunda ağrıdan duramadım ve takipli olduğum hastaneden daha yakın diye devlete gittim o kadar kötü haldeydim ki acilden gitmeme rağmen beni kapıda 35 dakika beklettiler dışarı çıkamadım doktor ilgilenmedi doğru düzgün azarladı beni vs vs o yüzden tekrar devlete gitmek asla istemem 2-3 kere mecbur kalıp gittim her seferinde çok kötü şeyler yaşadım özelde de fitil vs asla yaptırmıyorum normal doğum istediğim için bebekle ilgili bir korkum da yok serumu vs de araştırıyorum