balarisi06 canım herseyden önce lütfen lütfen bunu kafanda çok büyütme bu bile olmamasına bi etken Kendimi kasma olursa olur Rabbim ne zaman verirse daha hayırlıdır önce olmasından unutma !
Başka insanlar için değil önce kendin için mutlu ol anne olup olmamanla değil onların sevindiğini görünce üzülüyorsan şöyle de “ artık gün tutmuyorum zamanla olur bende adet döngümü takip etmiyorum de “ ama gerçekten düşünme çok