medinermysa merhaba ben de ikinci doğumu yaptim ve en cok ilk kizim adina endiseleniyordum bi gece nasil ben olmadan kalacak diye ama Allah bi sekilde yardimci oluyor ben 4 gece kalmak zorunda kaldim hastanede kizimda babannesinde oyle guzel durdu ki biz şok olduk. Biraz da bizim duygularimizida hissedip yasiyorlar rahat olun bir iki geceden bisey olmaz goruntulu de konustuk yanima da geldi gun icinde. Ikinci dogumlar daha kolay oluyor diyorlar zaten vücudun bildigi birsey artik doğum. Yeterki siz bebeginiz saglikli olsun. Epidural yaptirma imkaninz varsa kesinlikle tavsiye ederim sanciyi sifir hissediyosun