medinermysa ah canım bende aynı senın durumundayım 4 bucuk yasında oğlum var ona bakıp bakıp ağlayasım gelıyor alırı duygusalım aşırı korku doluyum,ilk doğumumda boyle olmamıstı güle eğlene sezeryana girmıstım ama sımdı senı bekleyecek bır evladının olması ınsanda kaygı stres olusturuyor haftaya pazartesi günü için gün aldık eve geldım hüngür hüngür ağladım sonra kendıme kızdım sacmalama bır tek sen mısın ıkıncı doğum yapan dedim kendımı oyle sakınlestırmeye calısıyorum rabbim hepımızın yardımcısı olsun hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin ınsallah.