staRmama Burnosunn_annesi philips aventten tut wee babye kadar 4-5 emzik denedik hiç birini tutmadı 😮💨
Burnosunn_annesi staRmama evet kuzum işte ben de bundan dolayı diyorum en çok hangisi tutuluyor Bir de ay olarak Sen ilk doğduğu zaman mı verdin
Burnosunn_annesi hayalperest2310 işte ben de ilk 3 ay verilirse meme reddi olur diye vermedim birkaç doktordan duyunca şimdi hangisi doğru 🥲
hayalperest2310 Burnosunn_annesi ben o hatayı yaptım geç verdim meme reddi yaşadım mecbur vermedim ilkte vermek lazım aslında Philips awent aldım bu hamileliğimde doğar doğmaz vercm
GirlandBoy_Mom Burnosunn_annesi anladım canım benimki doğduğundan itibaren tuttu o yüzden hangisi meme reddi yapmaz şimdi bilmiyorum
Burnosunn_annesi Herseydenbiktim bebeğim modeli var mı yoksa normal çünkü bizi gece olanı falan var ya alışveriş yaparken görüyorum Çok bilgim yok ama
eslem2121 Burnosunn_annesi üstte kalsın aşkm bu arada bugün post açacaktım haber alamadım sendr bu arada bn bebişlerime philipsinkini kullandım çok memnundm ama oğlum çok almadı
Burnosunn_annesi eslem2121 canımsın allah razı olsun buradayım şimdilik 🥲 bilmiyorum geç mi kaldım erken mi olması lazımdı 1 ay ın geçmesi gerekiyor Osman Gönül al öyle söylüyor hangisini güveneceğimi anlamadım onun için denemem lazım anladım aşkım sağ olasın
Burnosunn_annesi Herseydenbiktim var aşkım ebebek’te alışveriş yaparken görüyorum hani ondan çok bilgim de yok
Burnosunn_annesi GirlandBoy_Mom anladım çiçeğim bakalım bizimkini deneyeceğim herhalde ya bilmiyorum vereyim mi vermeyeyim mi anlamadım 🥴
Herseydenbiktim Burnosunn_annesi Bende burada bekleyim o zaman philips avent kullanıyorum bu 0-6 aylık bilmiyorum 😂🤦🏻♀️
Burnosunn_annesi Herseydenbiktim bekle bebeğim 😂 ama seninki unutmuşsa sıkıntı değil ondan sonra ayını değiştireceksin model aynı olacak