smoms Duygu_52 magosit diye bir ilaç , ağrım yok şükür bazen içmeyi unutuyorum kramplarım oluyor hatta bana iyi geldi
Duygu_52 smoms evet genelde kramplara iyi geliyormuş bende burda öyle okudum hap şeklinde mi yoksa suya katıp mı içiyorsunuz
meryemmuhammetali Duygu_52 bende 17.5 Haftaligim 3 gündür suya atilandan versi doktorum onu kullanıyorum
Sonic Papatyaaam1 değerınızin artması gerekmıyor sıkayetlerınız gecsın devlet hastanesındekı doktor kendı agzıyla soyledı dıgerlerı bı ıse yaramıyor ıhtıyacımız olan mg oceanda var dıye . Ayrıca sureklı magnezyum degerı bakılmaz baska bıseyle karıstırıyo olabılırsınız
Biminikannesi Duygu_52 aynen kuzum ama ben 26 nci haftamda başladım uyanırken bacaklarımda çok kasılıyordu dr da hemen başlattı işte
demirrleydi_ Duygu_52 hamileliğimin 15.haftasından beri kullanıyorum ama bende bel fıtığı olduğu için doktorun verdi sonrasında tansiyondan dolayı yatışım yapıldı bir kaç gün doktor farklı bir magnezyum yazdı onu kullanıyorum şuan
blablablablablax Bana ilk başta doktorum devletin karşıladığı magnorm u yazdı efervesan olan . O beni mahfetti tuvaletten çıkamıyordum sonra venatura mg glisinat aldım aşırı memnunum üçüncü gün seğirmelerim ağrım herseyım bıttı
Mervee09 Duygu_52 Benimkide cok hareketli mesaneye baskı yapinca aaa diye birden istemsiz ses cikariyorm😃
demirrleydi_ PortakalOrdaKal magnorm kullanıyorum canım magnezyum oksit iyi geliyo ama doktora danış önce