Duygu_52 Kızlar magnezyum kullanıyorum ağrım vs yok 26 hafta 6 günlük hamileyim ağrı vs olmadan kulllanan var mı aranızda magnorm suda çözünen
Mervee09 Duygu_52 Ben valla hamilelgmin ilk haftalarindan beri ocean magnezyum kullaniyorum her gün kramp huzursuz bacak sendromu falan olmadi pek cok faydalı illa agri olmasina gerek yok bence doktorunuza da sorabilirsiniz
Papatyaaam1 Duygu_52 bende kullanıyorum günde 1 kere akşamları doktora sordum ocean mummy kullanıyorum dedım oda onun ıcındeki vıtamınlerın eksık kaldığını bunlarla desteklemem gerektıgını d vıtamınıni de kesmiştim ben mummy kullandığım ıcın eksık kalır dedı tekrar d vıtamını başlattı
kizinaasikanne Duygu_52 ben 14 haftalık hamileyim yeni başladım ocean’ın magnezyumuna ilk hamileliğimde içmemiştim çok çektim kramp ve huzursuz bacaktan inşallah bu sefer olmaz doktor kontrolünde aldım sorarak yani 😊
Nartanemmm Duygu_52 30. haftada Ocean magnezguma başladım bende zorlanmaya baslamıştm kramp falan giriyordu
Duygu_52 Mervee09 tamam canım teşekkür ederim doktorum kullana bilirsin bi zararı olmaz dedi bende ilk gebeliğimde hiç kullanmamıştım o yüzden ağrım da olmayınca buraya sorim dedim ağrısı olmayıp kullanan var mı diye ama bebeğin hareketleri çok sert neden bilmiyorum bazen canım bile acıyor o derece
Mervee09 Duygu_52 Benimkide cok hareketli mesaneye baskı yapinca aaa diye birden istemsiz ses cikariyorm😃
Duygu_52 Papatyaaam1 anladım canım ben d vitamini balık yağı demir ilacı herşeyi kullanıyorum kullanmadığım birşey yok nerdeyse bebek hareketleri çok sert normal mi bu aylarda korkuyorum
Papatyaaam1 Duygu_52 kuzum ben 28+3 teykm artık daha sertlestı hareketlerı sureklı toplanma ve günde 2 3 kere adet ağrısı gıbı ağrım oluyor ama dınlenınce gecıyor normal dedı doktor sorduğumda
anneadayi123123 Magnezyumun formları var magnezyum oksit etkili değil bildiğim kadarıyla magnezyum biglisinat malat sitrat gibi formları var bunları içerenler daha etkili ben de 18 20. haftalardan beri kullanıyorum sanırım
ddefnos Duygu_52 12.haftamdan beri kullanıyorum ilk zamanlar çok gerekli değil gibi geliyor ama son haftalar kramplar için iyi oluyor
Duygu_52 Papatyaaam1 bnde korkuyorum bazen aşırı sertleşiyor karnım sola yatıp dinleniyorum biraz geçiyor
Papatyaaam1 Sonic hıcte etkılı degıl ben 2 aydır kullanıyorum degerlerımde artış yok hala hıcbı ise yaramamış dedı doktor
Sonic Papatyaaam1 değerınızin artması gerekmıyor sıkayetlerınız gecsın devlet hastanesındekı doktor kendı agzıyla soyledı dıgerlerı bı ıse yaramıyor ıhtıyacımız olan mg oceanda var dıye . Ayrıca sureklı magnezyum degerı bakılmaz baska bıseyle karıstırıyo olabılırsınız
Duygu_52 smoms anladım canım hangi marka kullanıyorsunuz ağrı vs yok demi ona rağmen düzenli kullanıyorsunuz
smoms Duygu_52 magosit diye bir ilaç , ağrım yok şükür bazen içmeyi unutuyorum kramplarım oluyor hatta bana iyi geldi
Biminikannesi Duygu_52 aynen kuzum ama ben 26 nci haftamda başladım uyanırken bacaklarımda çok kasılıyordu dr da hemen başlattı işte
Arzuuyo 20.haftada osteocare kullanmaya başladım. 36. haftadada bıraktım gebelik boyunca hiç kramp sorunu yaşamadım. 38+4 teyim bebişin gelmesini bekliyorum artık.