xyzxyz feyzaerdr çok geçmiş olsun yeniden. Bazen olmayınca olmuyor. Canınızı sıkmayın. Rabbim inşallah tez zaman da yeniden hamile kalmanızı nasip eder. Progesteron desteğini bazı doktorlar hep kötü sonuc doğabilecek bir durumda veriyorlar. Bazı doktorlar da her ihtimale karşı gebeliğin ilk 3 ayında her gün progesteron desteği alınmasını öneriyorlar. Bizim ilk düşük de kese içinde küçük bir sıvı gördü doktorumuz. Kanama olabilir dedi. Progesteron fitil verdi. Zaten 2 hafta sonra kontrol ettirdiğimiz de bebeğin kalbi durmuştu. Bizimkinde şöyle bir problem de vardı. Bizim gebelik kesesinde şekil bozukluğu vardı. Diğer kese şekillerine göre ne yuvarlak ne oval. Bu tür keselerede düşük ihtimali çok çok yüksek. Acaba sizde de benzer bir problem olabilir mi? Doktorunuz bunu fark etmemiş olabilir mi? Bizim kese sanki çok geniş ve dik dörtgeni andrıyordu. Kese çevresi çok değişik görünüyordu. Muhtemelen kanama görülmesinin sebebi de oydu. Fakat şunu öğrendim ki doktorunuz versin ama vermesin ilk 3 ay duphastonu herzaman kendiniz kullanın.
feyzaerdr xyzxyz teşekkür ederim tabiki nasip olmayınca olmuyo size de geçmiş olsun başınız sağolsun bana kesede hiçbir problem olmadığını kalp atışının dahi çok güçlü olduğunu söylemişlerdi 2 hastanede takip ediliyordum biri özel biri devlet hastanesiydi hiç ağrım bile yoktu ne olduysa 2 saat içinde oldu resmen
xyzxyz feyzaerdr rabbim herşeyin hayırlısını nasip etsin. Tekrar başın sağolsun. Kötü düşünme bebek büyüdüğünde düşük olsaydı bu canını çok daha acıtabilirdi. Vardır Allahın bir bildiği. İnşallah tez zaman da mutlu haberi yeniden alırsınız..
miraynur feyzaerdr merhaba , başınız sağ olsun öncelikle, ben de 10. haftadaydım düşük yaptım , nasıl olduysa hiç parça kalmamış, sizde herhangi bir işlem oldu mu parça kalması vs?