Çok üzüldüm, çok geçmiş olsun bende de riskli gördüğü için 4 hafta 5 günken progestrona başladık keşke daha önce başlatsaymış doktor ben de şimdiye kadar tek doktora gittim ağrılarım oluyor başka doktora çıkmadığıma pişman oldum en güzeli birden fazla doktora çıkmak galiba