Sena52 Yarın 37 olucaz insallah. 2 gün önce sancım vardı. Alttan muayene oldum 3 cm açılmam mevcut. Doktor yatış verdi serum, ciğer geliştirici aldık suan sancı filan hooop uçtu gitti 😄😄 😘kilosundan dolayı erken olduğunu söyledi ama bugünkü kontrolde de artık isterse gelebilir dedi.. suan normal dogum gibi duruyor dedi doktorumuz. biraz kafa karıştı tabi ama herşeyin hayırlısı. Hepimiz sağlıkla kavuşalım insallah 😍😍