Sena52 37.haftaya girenler, Nasıl Doğum yapacağınız belli mi, ilk gebeliğim olduğu için çok heyecanlıyım. Sizde durumlar nasıl?
Sila1245 Sena52 38 nci haftama girdim normal doğum yapicam allah izin verirse 😇 ama çok korkuyorum hep sezaryan istiyordum oyuzden 💕 minik kizima kavusuyumda allahtan baska bişey istemem😍
Pars Sena52 37+3 üm.. kısmetse 15 martta spinal sezeryan olucam.. bacak kalça ağrılarımız filan var iyicede ağırlaştık artık öncesinde aceleci davranmasın oğlum diye dua ediyorum☺️
NvS Sena52 37+4oldm bnde pazartesi günü catı muayenesi olucam o zmn bellı olucak dogum şeklımz kızm kanala gırmemştı henuz ama bakalm pazartesi doktor ne diyecek 🤔
Yalinn8 Sena52 normali cok istiyordum ama bebis dönmedigi icin zorunlu sezeryan, benim de ilk, oyle korku panik halinde diilim, zaten yapi olarak diilim, sadece onu gorucek olmanin heyecani ve sabirsizligi var fazlasiyla😉
Sena52 Dunyammmmmmm benim de yarın 37e giriş, Pazartesi’ye randevu verdi ama çatı muayenesi hiç konuşulmadı 😕
Sevsav 37+4 oldumbrnim de yarın çatı muaynem var. Ama dönmüyor oğluşum. Büyük ihtimal sezaryen gibi gözüküyor yarın belli olur gibi. Merak ve heycanla bekliyorum.
Aslksp Sevsav canım bebek ters ise doktor çatı muayenesi niye istedi ki dönmese de mi yapıyorlar. Benim de şuan ters sezeryan gününü belirledik olur da o güne kadar bi umut dönerse o zaman bakılır
Dunyammmmmmm Sena52 ben özellikle söyledim canım doktoruma. Artık erken yapmıyoruz dedi. Doğum İçin geldiğinde bakıyoruz dedi. Ben de ben önceden bilmek istiyorum sezeryan ama korkuyorum ama eğer öyle bir şey gerekecekse de kendimi hazırlamak istiyorum dedim. Peki o zaman yapalım sana dedi çatı muayenesini
Pars Sena52 yok hayır sezeryan kendi tercihim.. ama tabi doktorumunda dediği vucut sonuçta seseryan olucagımı bilmediği için doğal olarak kendini doğuma hazırlıyor o kasılmalar agrılarda tamamen bundan olurmuş..
Sena52 Dunyammmmmmm anladım canım benim hayırlısı olsun hakkında inŞaallah, bir sakıncası olur mu erkenden bakmanın acaba 😕 bende çok merak ediyorum sezaryen mi normal mi olacağım diye
Dunyammmmmmm Sena52 Doğumu tetikleyebiliyor canım. Ama artık haftası da uygun yani tetiklesin bir zahmet ☺️ Umarım tetikler inşAllah inşAllah amin 🤗🙈 Sağlıkla gelsin inşAllah 🤲🏻
Sareee Sena52 37+3 haftalık olduk bizde bugün kontrol vardı bebek normal Doğum pozisyonunda daha kanala girmemiş haftaya da çatı muayenemiz var kısmetse sizde durum nasıl