İnşallah rabbim ilk denemede nasip eder canım🥰 ben de ağustosta ilk transferimi oldum ancak olumsuz oldu her iki sonuca da hazırdım şimdi boşluğa düşüp üzülmeyelim diye yeni bir merkezde sıfırdan tedaviye başlayacağım inşallah bu defa olur. İnsana güç geliyor o iğnelerin acısını hissetmiyordum herbir iğne daha da yaklaştırıyor bizi maddi manevi kolay bir süreç değil yaşayanlar biliyor🙏🏻 tüp bebeğe yönelme sebebiniz neydi acaba bizim sperm sebebiydi