Elifffcik67 bende öğlenleri aşırı bulantı gelip geçiyor durdura bildiysem duruyor akşama kadar idare ediyoruö.bu gün açgözlüyümden fazla kaçırdım diye öyle oldum sanırım🙈eşime işden geldiğinde aman yaklaşma midem bulanıyor dedim bu ne yaa bilseydim başdan yaklaşmazdım 2mizyaşar giderdik dedi🤣ailecek zor durumdayız