Happymumsy men çoçukken yol tutardı beni arabayla yolculuk en büyük kabusumdu.o yüzden kendimi bildim bileli nefret ediyorum kusmaktan.7 ay önce konserveden zehirlenmişdim kız kardeşimde zehirlenmişdi o çıkardı rahatladı ben sona kadar tutdum kendimi sonra dayanamadım mecburiyyetden çıkardım.yani bu kadar nefret ediyorum)