benoanne Batudnzbade bizimde bugündu kontrolümüz. Bizdede açıklık bir tık hala fazla doğuma kadar kapanması bekleniyor inşallah.inşallah dahada iyi olur bebeklerimiz. Allahım bebeklerimizi korusun. Kucağımıza sağlıkla almayı nasip etsin inşallah
benoanne Batudnzbade Aynen nazlı kızlar olcak bunlar 😊 insallah ileriki aylarimiz guzel gecer dualarım ikimiz içinde 🧡
mutlunes benoanne ula parla94 şuan sadece folik asit kullanıyorum ve bel ağrım hala devam ediyor ayağımı yere basamayacak şekilde ağrıyor
Batudnzbade Valla nazları daha içerden başladı ama olsun iyi olsunlar nazlı olsunlar benimde öyle canım kızlarımız için dualarım hep sağ salim kucağımıza alalım ikimizde 🙏 Erken doğum falan dedi mi doktorun hiç
benoanne Batudnzbade Amin canım inşallah 🙏 yok söylemedi canım. Doğduktan sonrada goturucez ama kontrol için.
Canoglumbenm benoanne canım merhaba. Benim bebeğim de de kalp ritim bozukluğu var. Sizin geçtimi bu sorun acaba? merak ettim. Bugün ekoya giricem bende.
benoanne Canım merhaba. Bizde suanlik sıkıntılı görmedi doktor her muayenede bakıyor. Genetik olduğunu söylemişti kardiyoloji doktorumuz. Doğduktan sonra muayne olacak ama o haftalarda da bebeklerde olabiliyormuş. Sen kacinci haftadasın canım
Canoglumbenm benoanne ekoya girdim canım bugün. çok şükür birşey çıkmadı. Aynen doğumdan sonra gel dedi canm. Şuan 30 haftalık oldum
benoanne burhanaltintop canım ben sigara kullanıyordum ama öğrendiğim gün bıraktım hiç içmedim. Yalniz kahve çay aşırı çikolata etken olabileceğini söylemişti
benoanne Canoglumbenm çok sevindim canım ekoda ayrıntılı bakılıyor. Bizde de ciddi bir durum çıkmamıştı genetik faktörler çok etkili olabiliyor. Bizde 35 olduk inşallah doğduktan sonrada her ikimizde de sıkıntı çıkmaz. Allah ikimizinde kucağına almayı nasip etsin 😊😘