Batudnzbade bizde şimdi geldik. Bizimde kısa süreli bir yavaşlama olup normale dondu kalp kapakçıkları esnek olabilirmiş buda genetik bir durummuş. Birde her bebekte belli bir aciklik oluyormus bu doğuma kadar geçiyormuş bizimkinde bir tık fazla açıklık cıktı doğuma kadar yada doğumdan sonra kapanır dedi. Haftaya tekrar kontrole çağardı bizide. 21 24 hafta aralarında görülüyormuş bu tarz şeyler. Umarım ikimiz içinde geçici bir durumdur. Bizdede durum böyle. Allah bebeklerimizi korusun sağ sağlim sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏