[silindi] vala ben 1 ay boyunca kestim bunları süt ürünleri hormonları yükseltiyormuş pkos vardı bende o yüzden eczacım bana yeme dedi yemedim hemen hamile kaldım ilacım bittiği gibi belkide 2 paket kullandım tam hatırlamıyorum ama 2. Kez öyle hamile kaldım bide ekstra ovalasyon testi kullandık günü günü takip ettim sabahları erken saate bol bol yürüyüş yaptım çok fazla su içtim öyle böyle defil yani çok istiyorum çocuk hamdolsun oldu suan gene gebeyim senın ıcın dua edeceğim inşallah senınde küçük bir bebişin olur