Esra995 doğum zamanımız aynı, bende dün çanta hazırladım. Hemşireye vermek için bi tane zıbın takım koydum kısa kol zıbın altında taytı var birde 5li hastane çıkışı koydum alt üst şapka eldiven extra çorap ekledim önlük koymadım içine, 2tanede bez koydum bir müslin kundak yapmak için bide nohut battaniye koydum bunları hemşireye vereceğim 2.doğumum olacak inşallah. Yedek olarak yine 2tane zıbın takım 2tane normal zıbın koydum. 2tane 5li hastane çıkışı,2tane tulum 1müslin 1penye battaniye bide kendim kalın bi battaniye örmüştüm çıkışta kullanırım diye onu aldım. 20adet bez, ıslak mendil, pamuk bunları bebek için koydum. Kendime 2tane pijama takımı, 4tane depend, 1paket gece pedi, göğüs pedi, çorap terlik sabahlık hırka gibi olanlardan 2tane alt çamaşır, 2tane emzirme sütyeni 1tane emzirme atleti koydum. Son zamanda da süt artırıcı şeyler ekleyip bitireceğim çantayı inşallah. Sezaryen olacak ona istinaden ilk doğumumdan tecrübe ederek bu şekilde yaptım. Hastane evime çok yakın zaten acil bişey olursa eşim alıp gelir diye fazlada yüklenmedim genel olarak bunlar kullanılıyor