Kizlar internete yazınca hep aynı şeyler çıkıyor Ekim sonu Kasım başına denk geliyor doğumum
Ben zıbın alt üst eldivenli şapkalı takım koydum battaniyeli olan takımdan yani kışın doğum yapanlar yapacaklar neler olmalı çanta da çocuk ne giymeli bir kalın birde orta kalınlıkta battaniye koydum iki tane toplam az kaldı kafam çok karışık herşey üst üste gelmiş gibi