Kalbimde tamda bu başlığı aramak için foruma girmiştim 31 haftayı bitirip 32 ye girilecez bizde kendimi çok ağırlaşmış hissediyorum dün avmye gittik eve geldiğimde perişandım karnım acıyor adım bile atamıyorum yorulunca 🥲 oturup kalkmak gözüme büyüyor yatakta dönmek işkence gibi ama herşeye değer 😇 alışveriş işleri tamam çok şükür ama oda takımı gelmedi henüz o yüzden eşyaları yıkanıp ütülenmedi bi onu kafaya takıyorum 🫣