Kubra_2402 12. Haftada gittiğim doktor direkt kız demişti ben erken dönem olduğu için Tabı kı bi emin olamamıştım sonra hangi doktora gitsem kız dedi en son detaylı ultrasona girdikten sonra kız dendi ve benim içim o zaman rahat etti açıkçası tam kesin evet kız diyebildim 🤣