Ecrin_47 14+2den selam. Bende bulantı için gece yatarken prilam içip yatıyorum gün boyu daha iyi hissediyorum. Grip oldum bende 1 haftadır kötüydüm şimdi biraz daha toparlıyor gibiyim. Ama kesinlikle 2. Trimester daha iyiymiş. Yaşadığımı hissetmeye başladım😅