gdaslik omurce beta değerin kaç çıktı canım ona göre doktora gideceğin günü belirlersin çok sevindim hayırlısı olsun
omurce gdaslik kan değil idrar iki çizgide çok nettii , bu hafta değilde önümüzdeki hafta giderim kan içinde
gdaslik omurce istersen sağlık ocağına git gebelik testi çift çizgi çıktı de onlar hem betaya hem de diğer kan değerlerine birden bakıyorlar benim öyle olmuştu. Doktora gittiğimde de bütün kan testlerim tamamlanmış olarak gitmiştim ekstra test istememişti
omurce Deletedmom133 biraz daha büyüsün doktora giderim artık ya herşeyine o bakar , ben pek sevmiyorum doktor kan git gel o tarz şeyleri
Deletedmom133 omurce sen bilirsin canım ama zaten mecbur sağlık ocağına gebelik takibi açtırcaksın sağlık ocağına ver gitsin kan sonucu alır doktor gidersin
Btldrcn omurce iyi akşamlar sizi çok iyi hatırlıyorum regl 1 gün gecikince testte negatif çıkmıştı tekrar kaçıncı gün yaptınız pozitif gördünüz açaba ?
Didoss Hayırlı olsun 🙏Bende de ilk tek çizgiydi bi hafta sonra yaptım net çift çizgi yaklaşık on gün sonra gittiğimde de keseyi görmüştüm daha sonra kalp atışını duydum çok şükür şuan 13+5 olduk sağlıkla büyüsün bebişler💕
omurce Didoss amin inşallah , bende hala doktora gitmedim bir kaç gün daha geçmesini bekliyorum ama sağ kasığımda batmalar falan oluyor , uygulamada olur diyor hatta ama ne biliyim
Didoss Benim aşırı ağrım vardı göğüslerimde acı hissi dolgunluk batmalar vs aşırı derecedeydi belirtileri adetle çok benzer :)